Login

Verkstedet

Nøkkelen til kundetilfredshet og -lojalitet er god organisering og en gjennomsiktig planlegging av verkstedets aktiviteter. Når du skal opprette en avtale, sikrer DRACAR+ raskere beregning av pris, en rask oversikt over tilgjengelig verkstedkapasitet og eventuelle lånebiler.

Systemet administrerer også effektivt kommunikasjonen med kunden omkring ferdigstillelse av bilen via SMS eller e-post, alt etter kundens ønske.

Hvis kunden er i forretningen, kan en presentasjon av den aktuelle situasjonen i verkstedet vises via Carsofts* verkstedstatus. Dette er en svært god service til kunden, som på den måten enkelt kan følge med på hvor lenge han må vente på bilen.

Internt er det en stor fordel at et tilbud enkelt kan gjøres om til en reparasjonsordre, noe som gir en mer effektiv administrasjon av verkstedet og planlegging av mekanikerens arbeid.

Generelt om verkstedmodulen i DRACAR+

Få best mulig utnyttelse av verkstedet – og fornøyde kunder.

Les mer

Service Online er klar

Med service Online kan du tilby dine kunder enkel tilgang til booking av tid  for verkstedbesøk direkte i din verkstedkalender

Les mer

Tidsregistrering

Få oversikt over tidsforbruket i bedriften.

Les mer

Webbasert dekkhotell

Få oversikt over kundenes dekk og felger.

Les mer

Verkstedplanlegging

Enkel og oversiktlig styring av verkstedet.

Les mer

Super Service Menu

Integrasjon til Super Service Menu

Les mer

Velkomstskjerm

Ønsk kundene velkommen med den aktuelle verkstedstatusen

Les mer

Trådløs tilgang til Internett i venteområdet

Gi kundene tilgang til Internett mens de venter

Les mer

Servicekontrakter

Servicekontrakter på en enkel måte

Les mer

SMS og e-post

Gi kundene raskt beskjed om verkstedstatusen.

Les mer

CDK Global Service Care

Automatisert kundeoppfølgning

Les mer

360 Grader

Full oversikt over kunden i én funksjon – for alle medarbeidere med kundekontakt

Les mer
Kontakt

Online demo bestilling

bestill produktinformasjon